Wytwarzamy ponad 3,3 mld zł wartości dodanej dla gospodarki
Aby móc prowadzić biznes, planować wieloletnie inwestycje, a przede wszystkim rozwijać się w sposób zrównoważony, biorąc pod uwagę aspekty ekologiczne i społeczne, potrzebujemy przewidywalnego i stabilnego otoczenia regulacyjnego – mówi Natalia Stroe, dyrektor generalna Polski i krajów bałtyckich w Coca-Cola Poland Services. Materiał powstał we współpracy z Coca-Cola Polska
Po otwarciu gospodarki wiosną Polacy ruszyli do pubów, restauracji, wakacyjne kurorty pełne były urlopowiczów spragnionych wypoczynku poza domem. Wiele branż ocenia tegoroczny letni sezon jako rekordowy. Jakie były te wakacje dla firmy Coca-Cola?
Sezon wakacyjny pozwolił wziąć nam głęboki oddech. Cieszymy się, że nasi partnerzy z branży HoReCa (sektor hotelarski
i gastronomiczny – red.) po wielu miesiącach zamknięcia notują wreszcie zyski. Pierwsze ciepłe tygodnie były dla nas pozytywne.
Rosła też kategoria napojów nisko– i bezkalorycznych, co z kolei przełożyło się na nasz wzrost i jest rezultatem zmieniających się preferencji konsumentów podczas i po pandemii.
Wcześniej lockdowny mocno uderzyły w branżę HoReCa. Coca-Cola postanowiła więc pomagać swoim partnerom biznesowym. Na czym polegało to wsparcie?
Pandemia była dla branży HoReCa miażdżąca. Nie mogliśmy zostawić naszych partnerów bez wsparcia, dlatego konsultowaliśmy z nimi największe potrzeby branży, aby móc błyskawicznie wdrażać adekwatne rozwiązania.
Już w pierwszych tygodniach pandemii został stworzony plan natychmiastowej pomocy, wspierający utrzymanie płynności finansowej punktów gastronomicznych, m.in. poprzez wydłużenie okresu płatności. Kolejny etap zakładał m.in. wsparcie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta