Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wytwarzamy ponad 3,3 mld zł wartości dodanej dla gospodarki

17 września 2021 | Ekonomia i rynek
źródło: materiały prasowe
Coca-Cola dąży do zamknięcia obiegu opakowań: do 2030 roku firma chce zbierać i w pełni przetwarzać tyle opakowań, ile trafia od niej do konsumentów. Już obecnie 50 proc. butelek koncernu jest zbieranych  i ponownie wykorzystywanych, podczas gdy recykling odpadów komunalnych jest na poziomie 25 proc.
źródło: Rzeczpospolita
Coca-Cola dąży do zamknięcia obiegu opakowań: do 2030 roku firma chce zbierać i w pełni przetwarzać tyle opakowań, ile trafia od niej do konsumentów. Już obecnie 50 proc. butelek koncernu jest zbieranych i ponownie wykorzystywanych, podczas gdy recykling odpadów komunalnych jest na poziomie 25 proc.
Łącznie na program wsparcia branży gastronomicznej w Polsce w trakcie pandemii system firm Coca-Cola przeznaczył niemal  5 milionów złotych
źródło: Shutterstock
Łącznie na program wsparcia branży gastronomicznej w Polsce w trakcie pandemii system firm Coca-Cola przeznaczył niemal 5 milionów złotych

Aby móc prowadzić biznes, planować wieloletnie inwestycje, a przede wszystkim rozwijać się w sposób zrównoważony, biorąc pod uwagę aspekty ekologiczne i społeczne, potrzebujemy przewidywalnego i stabilnego otoczenia regulacyjnego – mówi Natalia Stroe, dyrektor generalna Polski i krajów bałtyckich w Coca-Cola Poland Services. Materiał powstał we współpracy z Coca-Cola Polska

 

Po otwarciu gospodarki wiosną Polacy ruszyli do pubów, restauracji, wakacyjne kurorty pełne były urlopowiczów spragnionych wypoczynku poza domem. Wiele branż ocenia tegoroczny letni sezon jako rekordowy. Jakie były te wakacje dla firmy Coca-Cola?

Sezon wakacyjny pozwolił wziąć nam głęboki oddech. Cieszymy się, że nasi partnerzy z branży HoReCa (sektor hotelarski

i gastronomiczny – red.) po wielu miesiącach zamknięcia notują wreszcie zyski. Pierwsze ciepłe tygodnie były dla nas pozytywne.

Rosła też kategoria napojów nisko– i bezkalorycznych, co z kolei przełożyło się na nasz wzrost i jest rezultatem zmieniających się preferencji konsumentów podczas i po pandemii.

Wcześniej lockdowny mocno uderzyły w branżę HoReCa. Coca-Cola postanowiła więc pomagać swoim partnerom biznesowym. Na czym polegało to wsparcie?

Pandemia była dla branży HoReCa miażdżąca. Nie mogliśmy zostawić naszych partnerów bez wsparcia, dlatego konsultowaliśmy z nimi największe potrzeby branży, aby móc błyskawicznie wdrażać adekwatne rozwiązania.

Już w pierwszych tygodniach pandemii został stworzony plan natychmiastowej pomocy, wspierający utrzymanie płynności finansowej punktów gastronomicznych, m.in. poprzez wydłużenie okresu płatności. Kolejny etap zakładał m.in. wsparcie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12068

Wydanie: 12068

Spis treści
Zamów abonament