Nadzwyczajne warunki, ogromna niepewność
Pomoc najbardziej potrzebującym, wspieranie inicjatyw ekologicznych, dbanie o najbliższe otoczenie – wyznacznikiem wizerunku przedsiębiorstw w coraz więks
zym stopniu stają się działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Kampanie marketingowe, które dotychczas były głównym elementem promocji marki, mają rosnącego w siłę konkurenta – działania CSR. Jak wynika z badania „Technology Sustainability Survey", przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte w Polsce i Niemczech, zrównoważone zarządzanie stało się imperatywem dla firm z sektora technologicznego w Polsce. Czynniki ESG, a więc dotyczące środowiska, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego, zyskują na znaczeniu w przypadku 94 proc. pytanych firm. Branża technologiczna dąży do harmonizacji działalności biznesowej z wartościami społecznymi i kwestiami ekologicznymi. Motywacją do tego są przede wszystkim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta