Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mistrzowie wyczuwania naszych potrzeb

17 grudnia 2021 | Komentarze | Anita Błaszczak

Sieci dyskontów świetnie rozpoznały oczekiwania Polaków, którzy chlubią się swoim konsumenckim sprytem. Równie sprawnie radzą sobie z omijaniem politycznych ograniczeń w handlu.

 

Są już niemal za każdym rogiem, a ich obecność widać i słychać niemal wszędzie. Mowa o dyskontach, których ofensywa jest widoczna już nie tylko w dużych miastach. O nowych promocjach cenowych w największych sieciach słyszę co najmniej kilka razy w tygodniu w niemal każdej stacji radiowej. Ich reklamy wyskakują jako natrętne okienka przy przeglądaniu internetu i trudno ich nie zauważyć, oglądając telewizję – tak przynajmniej wynika z analiz wydatków na reklamę TV. W dodatku dyskontowe promocje są na wyciągnięcie ręki, bo coraz więcej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12144

Wydanie: 12144

Spis treści

Reklama

Prawo i biznes

Zamów abonament