Mistrzowie wyczuwania naszych potrzeb
Sieci dyskontów świetnie rozpoznały oczekiwania Polaków, którzy chlubią się swoim konsumenckim sprytem. Równie sprawnie radzą sobie z omijaniem politycznych ograniczeń w handlu.
Są już niemal za każdym rogiem, a ich obecność widać i słychać niemal wszędzie. Mowa o dyskontach, których ofensywa jest widoczna już nie tylko w dużych miastach. O nowych promocjach cenowych w największych sieciach słyszę co najmniej kilka razy w tygodniu w niemal każdej stacji radiowej. Ich reklamy wyskakują jako natrętne okienka przy przeglądaniu internetu i trudno ich nie zauważyć, oglądając telewizję – tak przynajmniej wynika z analiz wydatków na reklamę TV. W dodatku dyskontowe promocje są na wyciągnięcie ręki, bo coraz więcej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta