Organizację ruchu trzeba dokładnie przemyśleć i uzasadnić
Wprowadzenie zakazu dla ciężkich samochodów wymaga wzięcia pod uwagę również interesu przedsiębiorców.
Starosta zatwierdził projekt stałej organizacji ruchu drogi gminnej. Zmiana polegała między innymi na wprowadzeniu od skrzyżowania z jedną z ulic zakazu wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej ponad 20 ton (znak B-5). Wprowadzenie zmiany uzasadniono wzmożonym ruchem ciągników siodłowych z naczepami i degradacją nawierzchni drogi.
Akt starosty zaskarżyło dwóch przedsiębiorców. Jeden z nich był najemcą nieruchomości wykorzystywanej w działalności polegającej na załadunku i rozładunku oraz postoju samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych o masie powyżej 20 ton. Drugi z przedsiębiorców na nieruchomości położonej przy ulicy prowadził działalność gospodarczą polegającą na magazynowaniu pustych kontenerów transportowych przewożonych przez zespół pojazdów – ciągnik...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta