Informatyka bliżej potencjalnych odbiorców
Rekordowa frekwencja, mniej premierowych "hitów", więcej użytecznych rozwiązań
Informatyka bliżej potencjalnych odbiorców
FOT. MACIEJ SKAWIŃSKI
ZBIGNIEW ZWIERZCHOWSKI
Gołym okiem widać było, a potwierdzili to także organizatorzy, że XII Międzynarodowe Targi Komputer-Expo, które odbywały się w ubiegłym tygodniu w Warszawie przyciągnęły rekordową liczbę zwiedzających. Było ich dobrze ponad 150 tys. Być może stało się tak, przynajmniej po części, za sprawą większej aktywności wystawców. Skoro ubiegły rok był trudniejszy dla "branży", szczególnie dostawców hardware'u, co oficjalnie potwierdził w czasie targów m.in. Optimus (sprzedał ok. 90 tys. PC-tów, a więc mniej niż rok wcześniej), to firmy dołożyły starań, aby wzbudzić zainteresowanie swoimi produktami i rozwiązaniami.
Mniej było w trakcie tegorocznych targów premierowych "hitów" (czy produktów pokazywanych tuż po światowych premierach), ale wyraźnie z kolei było widać, że oferta była bardziej dostosowana do potrzeb polskiego rynku - tych obecnych i przyszłych. Mogło to trafiać w oczekiwania potencjalnych klientów, którzy przede wszystkim potrzebują rozwiązań informatycznych, zaś nowości traktują tak, jak powinno się je...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta