Wodór zastąpi ropę
Akihiko Saito, wiceprezes Toyota Motor Corporation, odpowiedzialny za rozwój technologiczny
Wodór zastąpi ropę
Rz Baryłka ropy kosztuje już prawie 50 dolarów. Benzyna staje się tak droga, że wielu ludzi może nie być stać na kupno samochodu. Czy Toyota, jeden z trzech największych koncernów motoryzacyjnych świata, obawia się spadku sprzedaży?
AKIHIKO SAITO: Oczywiście, droga ropa ma wpływ na naszą sprzedaż, choć nie bezpośredni. Wierzymy, że dla ogromnej większości ludzi chęć zakupu nowego samochodu jest większa, niż dodatkowe wydatki związane z ceną ropy.
Wysokie notowania to - pana zdaniem - zjawisko przejściowe, związane z wydarzeniami w Iraku, Rosji, Nigerii? Czy też należy sądzić, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta