Ciepła zima obniżyła wyniki Euromarku
02 maja 2007 | Ekonomia | NP PM
FIRMY Kurtki i plecaki sprzedawały się gorzej Ciepła zima obniżyła wyniki Euromarku Właściciel takich marek odzieży sportowej, jak Campus i Alpinus, ogłosił znacznie gorsze wyniki, niż oczekiwano. Obniżył także prognozę na ten rok.
W roku finansowym zakończonym 28 lutego sprzedaż grupy Euromark wyniosła 94,2 mln zł, wobec 62,9 mln rok wcześniej. Ale prognoza z prospektu emisyjnego mówiła o 100 mln zł. Znacznie zmniejszył się zysk netto -...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta