Nie ma miejsca na alkohol w Internecie
Reklama i sprzedaż alkoholu w Internecie nie będą miały oddzielnych regulacji prawnych. Pozostaną więc formalnie zakazane
Tak wynika z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (DzU. z 2007 r. nr 70, poz. 473). Art. 131 przewiduje – co do zasady – zakaz reklamy alkoholu. Dlatego nie ma większego znaczenia, jak zakwalifikować Internet.
Wyjątkiem, obwarowanym wieloma warunkami, jest piwo. Tutaj przepisy są bardziej liberalne. Tak też interpretuje je nie tylko doktryna prawa, ale i Państwowa Agencja Rozwiązywania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta