Firmy kosmetyczne liczą na „efekt szminki”
Wydatki na reklamę kosmetyków rosną. W ubiegłym roku producenci wydali na ten cel 1,9 mld zł. W tym roku może być jeszcze lepiej, bo branża nie słabnie w walce na nowości
Jeśli nie stać nas już na zakupy w markowych butikach, w zamian pozwalamy sobie na bardziej dostępny luksus – dobry kosmetyk. Na tym właśnie polega zauważony już w czasach wielkiego kryzysu lat 30. XX wieku rynkowy „efekt szminki“, na który teraz liczą producenci kosmetyków. Także w Polsce, gdzie przełom roku przyniósł serię debiutów.
– Możemy przełożyć albo ograniczyć niektóre inwestycje w środki trwałe, ale nie będzie to dotyczyło inwestycji rynkowych. Trudniejsze czasy skłaniają, by jeszcze lepiej zadbać o konsumenta – zapowiada Cezary Kołodziejczyk, prezes Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta