Dla sponsorów medal medalowi nierówny
Biegacz Marek Plawgo dostanie od sponsora tylko część pieniędzy, bo startował w zawodach juniorów, a nie seniorów
Wykładając nie do końca precyzyjną umowę sponsoringową, warszawski Sąd Apelacyjny uznał, że nie można traktować zawodów młodzieżowych jak seniorskich. Celem takiej umowy są korzyści marketingowe sponsora, a ich źródłem są głównie seniorzy.
Z żądanych 460 tys. zł – których Zepter w ogóle odmawiał – zasądził połowę.Działająca jako agent Marka Plawgi spółka Galposter zawarła w 2001 r. z Zepterem umowę o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta