Nowe otwarcie w PKO BP
Największy polski bank zamierza wzmocnić platformę internetową i zwiększyć liczbę klientów Inteligo
– Pracujemy nad wzmocnieniem marki Inteligo. Na przełomie III i IV kwartału wprowadzimy nową ofertę, która nie będzie odbiegała od tego, co ma najsilniejsza konkurencja. Chcemy uzupełnić braki polegające m.in. na tym, że nie mamy w tej ofercie kart kredytowych i nie sprzedajemy pełnej palety kredytów przez platformę Inteligo – mówi “Rz” Wojciech Papierak, p.o. prezesa PKO BP, odpowiedzialny za pion detaliczny.
Główny konkurent Inteligo – internetowy mBank (część BRE Banku) ma blisko 2,18 mln klientów i prowadzi ponad 2,6 mln rachunków indywidualnych. PKO BP prowadził na koniec I kwartału łącznie ponad 6,3 mln rachunków. Inteligo ma w tej chwili około 600 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta