Marketingowy savoir-vivre
Jako klient jednego z internetowych banków co rusz jestem bombardowany super-hiper-złoto-platynowymi ofertami. Jednak miałbym kłopot z przedstawieniem, o co w nich chodzi, bowiem ich nie czytam.
I to bynajmniej nie dlatego, że nie chcę w szybkim tempie zostać bardzo bogaty, nie ponosząc przy tym żadnego ryzyka. Bo wstyd się przyznać – chcę. Ale dlatego, że już po pierwszym zdaniu czuję się urażony i rezygnuję z wielkiej szansy pomnożenia bogactwa.
Otóż każda z tych superofert zaczyna się od okrzyku: „WEŹ los w swoje ręce...”, „czy już ZAPISAŁEŚ SIĘ na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta