Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient ma pełne prawa, choć kupuje z przeceny

11 stycznia 2010 | Prawo | Michał Kosiarski

Gdy produkty są sprzedawane w promocji, na wyprzedaży czy z przeceny, można je tak samo reklamować, jeśli się okaże, że są wadliwe

W sklepach trwają zimowe wyprzedaże. Sprzedawcy kuszą dużymi obniżkami cen odzieży, sprzętu RTV i AGD, aut, wyposażenia mieszkań, ale także np. wyjazdów zagranicznych (piszemy o tym poniżej). Przypominamy, jakie prawa ma konsument w takiej sytuacji i na co powinien zwrócić szczególną uwagę.

Przepisy nie różnicują sytuacji prawnej konsumentów tylko z powodu towarów kupowanych okazyjnie czy na sezonowych wyprzedażach, zwłaszcza gdy nabywane produkty są w pełni wartościowe.

Wymień albo napraw

Warto poznać ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Ma ona swoje zalety (m.in. możliwość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8519

Spis treści
Zamów abonament