Nadciąga telewizyjna rewolucja w trzecim wymiarze
Producenci już szykują nas do kolejnej rewolucji – telewizyjnego obrazu w trójwymiarze. Wygrają, jeżeli telewidzowie zdecydują się założyć na nosy specjalne okulary
Obraz 3D to zdecydowanie najbardziej gorący temat zakończonych w Las Vegas targów Consumer Electronic Show. Na jednej z największych imprez rynku elektroniki konsumenckiej Samsung, Sony, LG, Toshiba na wyścigi demonstrują technologie, które do domowych salonów mają wprowadzić doświadczenia znane do tej pory tylko z cyfrowych kin 3D. Technologię trójwymiarową zaprezentowały nawet firmy, które nie mają wiele wspólnego z rynkiem telewizorów, takie jak Motorola czy Microsoft.
Podstawa technologii w warunkach domowych i w kinach się nie różni. Wyświetlany jest specjalnie przetworzony obraz,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta