Kryzys niewiele zaszkodził sprzedaży drogich aut
W 2010 r. sprzedaż aut prestiżowych marek będzie w Polsce bardziej stabilna niż samochodów popularnych.
– Segment aut premium będzie się w 2010 r. rozwijał – twierdzi prezes Mercedes-Benz Polska Jan Madeja. Wczoraj zapowiedział, że firma liczy na powtórzenie ubiegłorocznego wyniku sprzedaży samochodów osobowych – 5 tys., rekordowego dla drogich marek w Polsce. Zapowiada także dalsze inwestycje w rozwój sieci dilerskiej: po wybudowaniu czterech salonów w ubiegłym roku w obecnym Mercedes postawi kolejne trzy. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta