Deweloperzy łatwiej rozliczą wszystkie koszty
W spółkach celowych koszty na marketing, reklamę, zarządzanie procesem realizacji projektu są bezpośrednio związane z przychodami
Tak wynika z wczorajszego orzeczenia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Oznacza to, że koszty te są ujmowane proporcjonalnie do osiąganych przychodów, a nie w momencie poniesienia.
Sprawa dotyczyła wniosku o interpretację. Wystąpiła z nią spółka z o.o. powołana w celu budowy jednego osiedla i sprzedaży mieszkań. Wyjaśniła, że ponosi różnego rodzaju koszty. Są to m.in....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta