Seriale i show tracą widzów
Coraz mniej osób w wieku 16 – 49 lat ogląda w telewizji popularne programy rozrywkowe
„Ojciec Mateusz" w TVP 1, „M jak miłość" w TVP 2, „Szpilki na Giewoncie" czy „Pierwsza miłość" w Polsacie, „Mam talent" i „Taniec z gwiazdami" w TVN – to tylko przykłady programów, których oglądalność spadła w porównaniu z jesienią ubiegłego roku. Dane dotyczą widzów w wieku 16 – 49 lat, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy dla reklamodawców.
Widownia odpływa
I tak ubiegłej jesieni „Ojca Mateusza" oglądało 1,36 mln widzów, a tej 1,297 mln. Jeszcze większy spadek zanotował inny polski serial „Czas honoru" (TVP 2), który w zeszłym roku śledziło 728 tys. widzów, a w tym 529 tys. Seriale Polsatu „Hotel 52" i „Szpilki na Giewoncie", które jesienią 2010 r. miały po nieco ponad 1 mln widzów, tej jesieni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta