Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Seriale i show tracą widzów

02 listopada 2011 | Kraj
źródło: Adam Jankowski/REPORTER
"Mam talent" w TVN stracił 460 tys. widzów w wieku 16 - 49 lat
źródło: DAMIAN KLAMKA/EAST NEWS
"Szpilki na Giewoncie" w Polsacie mają mniej o 430 tys. widzów
infografika: xxxxxxxxxx
źródło: Rzeczpospolita
infografika: xxxxxxxxxx

media | Coraz mniej osób w wieku 16 - 49 lat ogląda w telewizji popularne programy rozrywkowe

Kamila Baranowska

"Ojciec Mateusz" w TVP 1, "M jak miłość" w TVP 2, "Szpilki na Giewoncie" czy "Pierwsza miłość" w Polsacie, "Mam talent" i "Taniec z gwiazdami" w TVN - to tylko przykłady programów, których oglądalność spadła w porównaniu z jesienią ubiegłego roku. Dane dotyczą widzów w wieku 16 - 49 lat, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy dla reklamodawców.

Widownia odpływa

I tak ubiegłej jesieni "Ojca Mateusza" oglądało 1,36 mln widzów, a tej 1,297 mln. Jeszcze większy spadek zanotował inny polski serial "Czas honoru" (TVP 2), który w zeszłym roku śledziło 728 tys. widzów, a w tym 529 tys. Seriale Polsatu "Hotel 52" i "Szpilki na Giewoncie", które jesienią 2010 r. miały po nieco ponad 1 mln widzów, tej jesieni ogląda już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9071

Wydanie: 9071

Spis treści
Zamów abonament