Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-mail grzeczny i konkretny

18 lutego 2014 | Administracja

W ostatnich latach popularność korespondencji e-mailowej zdecydowanie wzrosła. Także urzędnicy coraz chętniej komunikują się z interesantami za pomocą poczty elektronicznej.

Poniżej przedstawiamy kilka rad, jak stworzyć e-mail zrozumiałego, konkretnego i grzecznego – oczywiście z zachowaniem charakteru oficjalnej wiadomości.

Szczególna rola tytułu

Urzędniczy e-mail powinien zostać opatrzony odpowiednim tytułem – przekazującym w zwięzły sposób najważniejsze informacje. Bardzo istotne bowiem jest, aby interesant od razu odnalazł go w gąszczu innych wiadomości i zorientował się, czego dotyczy. Poprawny tytuł będzie zatem brzmiał: Potwierdzenie terminu spotkania – 10.02.2014 r., a nie np.: W nawiązaniu do pisma z dnia... Jeśli pracownik urzędu odpowiada...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9767

Wydanie: 9767

Spis treści
Zamów abonament