Oferta na miarę potrzeb
ZARZĄDZANIE | W poszukiwaniu pracowników nie pomogą utarte slogany typu „dynamicznie rozwijająca się firma" czy „przyjazna atmosfera w pracy". Aby przyciągnąć talenty, warto zbudować oryginalny i cenny dla nich pakiet korzyści.
Martyna Dziopak
5 lutego w siedzibie Orange Polska odbyło się spotkanie dyrektorów personalnych, którego współorganizatorem było Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Uczestniczyli w nim przedstawiciele firm z grona członków instytucjonalnych PSZK. Gościem specjalnym wydarzenia był Stefan Büschi – senior vice president Europe human resources Orange Polska. Celem była wymiana wiedzy, doświadczeń oraz praktyk pomiędzy przedstawicielami firm w zakresie budowania employee value proposition (EVP) w odniesieniu do zarządzania talentami w przedsiębiorstwie.
Zrozumieć EVP
EVP to obecnie jeden z najistotniejszych elementów strategii employer brandingu oraz polityki przyciągania i wyławiania talentów na rynku pracy. Jaka jest rola menedżera w zarządzaniu talentami w oparciu na EVP?
Głównym wnioskiem płynącym z dyskusji było potwierdzenie konieczności inwestowania w EVP, stanowiącego nieodłączny element polityki kadrowej firmy. Ma to związek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta