4Move pod wodzą Mourinho
Słynny trener piłkarskiej drużyny Chelsea został twarzą napoju firmy FoodCare.
Beata Drewnowska
– Na Jose Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma nasza marka 4Move – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.
Wartość kilkuletniej umowy z trenerem nazywanym „The Special One" – który od 2013 r. trenuje drużynę FC Chelsea – owiana jest tajemnicą. Kontrakt zakłada m.in., że jego twarz pojawi się na etykietach najnowszej linii napojów izotonicznych 4Move. Wizerunek Mourinho wykorzystany zostanie także w kampaniach promocyjnych i akcjach dla konsumentów.
Jose Mourinho nie jest pierwszą gwiazdą sportu, z którą współpracuje FoodCare. W 2010 r. twarzą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta