Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy bardziej świadomie budują markę pracodawcy

03 czerwca 2015 | Ekonomia
Firmy doceniają  strategiczne znaczenie marki
źródło: Rzeczpospolita
Firmy doceniają strategiczne znaczenie marki

Już prawie co drugi pracodawca ma strategię budowania swojego wizerunku, czyli Employer Brandingu.

Anita Błaszczak

Kolejne 27 proc. firm strategii Employer Brandingu (EB) jeszcze nie ma, ale już nad nią pracuje – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej HRM Institute, który powstał na podstawie badania 214 przedsiębiorstw. Jego wyniki oznaczają, że już niemal 80 proc. firm nie tylko myśli o budowaniu swojej marki na rynku pracy, ale także podchodzi do tego strategicznie.

Anna Macnar, szefowa HRM Institute, potwierdza, że polscy pracodawcy coraz częściej zaczynają traktować EB jako element swojej strategii. A jeśli nawet nie mają takiego strategicznego podejścia i ograniczają się do doraźnych kampanii wizerunkowych (nierzadko połączonych z kampaniami rekrutacyjnymi), coraz częściej są to przemyślane działania.

Sztuka szukania

– W dzisiejszych czasach nie wystarczy być dobrym pracodawcą. Należy to również komunikować. Dlatego od trzech lat prowadzimy działania budujące markę, które nie tylko odbijają się szerokim echem na rynku, ale przede wszystkim pozwalają nam przyciągnąć do siebie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10157

Wydanie: 10157

Spis treści
Zamów abonament