Dotrzeć nie tylko do turysty
W połowie przyszłego roku ma być gotowa nowa strategia promocji Krakowa, która lepiej zadba także o komunikację z mieszkańcami miasta.
– Nie aspirujemy do wizerunku miasta z tanim piwem. Chcemy budować markę Krakowa, w której połączymy kulturę, naukę, sport i biznes, co wymaga też zmiany komunikacji marketingowej – podkreśla Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa, który od kilku miesięcy pracuje nad nową strategią promocji stolicy Małopolski do 2022 roku.
Zabytki i festiwale
Perłowski wyjaśnia, że nowa strategia (ściśle powiązana ze strategią rozwoju miasta) ma być bazą do opracowania spójnej i skoordynowanej polityki komunikacyjnej Krakowa. – Na tej podstawie będzie można potem określić priorytety promocyjne oraz to, jaką część budżetu przeznaczyć na działania np. w mediach elektronicznych – tłumaczy szef Wydziału Promocji i Turystyki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta