Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dotrzeć nie tylko do turysty

12 października 2015 | Życie Krakowa i Małopolski | Anita Błaszczak
Uczestnicy kongresów czy konferencji często wracają do Krakowa jako turyści
źródło: materiały prasowe
Uczestnicy kongresów czy konferencji często wracają do Krakowa jako turyści

W połowie przyszłego roku ma być gotowa nowa strategia promocji 
Krakowa, która lepiej zadba także o komunikację z mieszkańcami miasta.

– Nie aspirujemy do wizerunku miasta z tanim piwem. Chcemy budować markę Krakowa, w której połączymy kulturę, naukę, sport i biznes, co wymaga też zmiany komunikacji marketingowej – podkreśla Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki w Urzędzie Miasta Krakowa, który od kilku miesięcy pracuje nad nową strategią promocji stolicy Małopolski do 2022 roku.

Zabytki i festiwale

Perłowski wyjaśnia, że nowa strategia (ściśle powiązana ze strategią rozwoju miasta) ma być bazą do opracowania spójnej i skoordynowanej polityki komunikacyjnej Krakowa. – Na tej podstawie będzie można potem określić priorytety promocyjne oraz to, jaką część budżetu przeznaczyć na działania np. w mediach elektronicznych – tłumaczy szef Wydziału Promocji i Turystyki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10267

Wydanie: 10267

Spis treści
Zamów abonament