Młode marki potrzebują wsparcia
Kampania reklamowa warta 400 tys. zł nagrodzi młodą markę sukcesu. Firmy chcące walczyć o cenną nagrodę mogą się zgłaszać do 16 października.
Anita Błaszczak
Reklamy to jedno z trzech najważniejszych źródeł pozytywnych informacji o firmach i markach, na które w badaniu instytutu Millward Brown wskazuje 63 proc. Polaków. Jednak dla wielu młodych biznesów i ich znaków towarowych ten kanał komunikacji jest – ze względu na koszty – mało dostępny. Dlatego też tak cennym wsparciem może być dla nich główna nagroda w konkursie Młoda Marka Sukcesu, który już po raz piąty organizuje „Rzeczpospolita".
To unikalne przedsięwzięcie, w którym promujemy ambitne firmy budujące dobre, rodzime znaki towarowe. Jego zwycięzca dostaje cenną i bardzo praktyczna nagrodę – kampanię reklamową o wartości 400 tys. zł ufundowaną przez PKO BP, który od początku jest partnerem projektu. Chętni do udziału w tegorocznej edycji konkursu mogą się zgłaszać do 16 października.
O wartą 400 tys. zł kampanię...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta