Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Młode marki potrzebują wsparcia

12 października 2015 | Ekonomia
Reklama pomaga zbudować rozpoznawalność marki
źródło: Rzeczpospolita
Reklama pomaga zbudować rozpoznawalność marki
źródło: Rzeczpospolita

Kampania reklamowa warta 400 tys. zł nagrodzi młodą markę sukcesu. Firmy chcące walczyć o cenną nagrodę mogą się zgłaszać do 16 października.

Anita Błaszczak

Reklamy to jedno z trzech najważniejszych źródeł pozytywnych informacji o firmach i markach, na które w badaniu instytutu Millward Brown wskazuje 63 proc. Polaków. Jednak dla wielu młodych biznesów i ich znaków towarowych ten kanał komunikacji jest – ze względu na koszty – mało dostępny. Dlatego też tak cennym wsparciem może być dla nich główna nagroda w konkursie Młoda Marka Sukcesu, który już po raz piąty organizuje „Rzeczpospolita".

To unikalne przedsięwzięcie, w którym promujemy ambitne firmy budujące dobre, rodzime znaki towarowe. Jego zwycięzca dostaje cenną i bardzo praktyczna nagrodę – kampanię reklamową o wartości 400 tys. zł ufundowaną przez PKO BP, który od początku jest partnerem projektu. Chętni do udziału w tegorocznej edycji konkursu mogą się zgłaszać do 16 października.

O wartą 400 tys. zł kampanię...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10267

Wydanie: 10267

Spis treści
Zamów abonament