Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Certyfikat rezydencji – potrzebny i uciążliwy

22 września 2016 | Dobra Firma
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Beata Hudziak, doradca podatkowy, partner zarządzający w kancelarii 8Tax

Rz: Firma, która wypłaca wynagrodzenie zagranicznemu kontrahentowi, powinna otrzymać od niego certyfikat rezydencji. Co to jest i co daje taki dokument?

Beata Hudziak: Certyfikat rezydencji to zaświadczenie o tym, gdzie kontrahent ma siedzibę albo gdzie mieszka. Jest potrzebny do tego, aby przy rozliczaniu jego wynagrodzenia wypłacanego temu kontrahentowi zastosować postanowienia umów o unikaniu podwójnego opodatkowania. Dzięki temu możemy pobrać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10555

Wydanie: 10555

Spis treści
Zamów abonament