Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznesowe i marketingowe zbrojenia marki eGoo

22 września 2016 | Ekonomia
Carmelo Anthony, koszykarz New York Knicks, przybył do Polski i rozpoczął zdjęcia do reklamy napojów eGoo
źródło: AFP
Carmelo Anthony, koszykarz New York Knicks, przybył do Polski i rozpoczął zdjęcia do reklamy napojów eGoo
Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole
źródło: materiały prasowe
Jakub Olipra, ekonomista Credit Agricole

Sprzedawca energetyków pozyskał inwestorów i znanego koszykarza z NBA.

maciej rudke

Egoo Europe, firma wprowadzająca na rynek napój energetyczny pod nazwą eGoo, pozyskała niedawno nowych inwestorów i dokonała podwyższenia kapitału o 7 mln zł (z 50 tys. zł poprzednio) – wynika z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej".

Giełdowe plany

Jak się dowiedzieliśmy, współwłaścicielami firmy, która niedługo ma zostać przekształcona w spółkę akcyjną, zostali ludzie dobrze znani na rynku kapitałowym. Największą część nowych udziałów objął Sebastian Bogusławski, były zarządzający w Pioneer Pekao TFI, jeden z najbardziej znanych zarządzających portfelem akcji w Polsce. Do grona inwestorów dołączył też Krzysztof Moska, znany biznesmen i znaczący akcjonariusz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10555

Wydanie: 10555

Spis treści
Zamów abonament