KAN rozwija sieć
Łódzka firma KAN, właściciel marki odzieżowej Tatuum, powiększyła w tym roku o jedną czwartą sieć handlową. Nowe sklepy w kraju i za granicą będą otwierane też w przyszłym roku. W sumie KAN ma za granicą już 30 sklepów, prawie tyle co w kraju (36).
– Zgodnie ze strategią rozwoju firmy chcemy z naszą marką wejść na rynek całej Europy – mówi Jacek Ulowski, dyr. KAN.
Jeszcze w tym roku firma uruchomi kilka sklepów m.in. na Ukrainie, na Węgrzech, w Czechach i w Rosji, gdzie obecnie sieć jest największa (15 obiektów). Jeszcze szybciej mają powstawać sklepy franczyzowe – obecnie spółka współpracuje za granicą z 17 placówkami tego typu.
KAN zwiększa też sieć firmową w kraju. W tym roku otwarto pięć salonów w dużych centrach handlowych.
Marka Tatuum obecna jest na rynku od dziesięciu lat. W ciągu dziewięciu miesięcy 2007 r. przychody firmy wzrosły o ponad 20 proc.