Czas na napoje energetyczne
Spadające ceny napędzają sprzedaż napojów pobudzających. W 2012 roku wypijemy ich 160 mln litrów, dwa razy więcej niż przed rokiem – szacuje Zenith International
Optymistyczne prognozy instytutu, do których dotarła „Rz”, nie są zaskoczeniem dla producentów napoi energetycznych.
– Sprzedaż rośnie dynamicznie, ponieważ nadal jest to nowa kategoria na polskim rynku – mówi Iwona Jacaszek, dyrektor do spraw korporacyjnych w spółce Coca-Cola HBC Polska, która oferuje w naszym kraju markę Burn. Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2007 roku wartość naszego rynku napojów energetycznych zwiększyła się o 83 proc. i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta