Ulotka dla konserwatywnych
Autorzy książki wiedzą doskonale, jak wielki potencjał ma e-marketing – i że jest skazany na sukces. Jak duży i szybki – zależy od tego, w jakim tempie uda się przekonać do działania w sieci ogromną rzeszę konserwatywnych klientów.
Nic dziwnego, że książka przypomina ulotkę reklamową agencji, której pracownikami są autorzy. Przeprowadzają oni na czytelniku eksperyment, regularnie zachęcając do odwiedzin własnej strony internetowej – wykorzystują więc okazję, by „wygenerować ruch” i „skłonić do działania”. I tego właśnie uczą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta