Państwa walczą o wizerunek
Władze Kosowa wykorzystają znaną w świecie agencję public relations, by zmienić obraz kraju za granicą. Tak robią też inne państwa, nawet w biednej Afryce.
O wizerunek Kosowa będzie dbać izraelski oddział agencji Saatchi & Saatchi, która wygrała rządowy kontrakt wart ponad 7 milionów dolarów.
– Kampania będzie głównie skierowana do państw, które nie uznały niepodległego Kosowa i wciąż się wahają. Chcemy, by w najbardziej profesjonalny sposób pokazano osiągnięcia Kosowa i to, że dziś jest ono stabilnym i bezpiecznym miejscem – mówi „Rz” jeden z doradców kosowskiego rządu Dukagjin Gorani. Dodaje, że kampania będzie prowadzona głównie w krajach arabskich, na Dalekim Wschodzie, a także w niektórych państwach UE, jak Hiszpania czy Grecja.
Kosowo ogłosiło niepodległość w lutym ubiegłego roku. Do dziś uznały je 54 państwa. Jednak proces ten...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta