Mimo porażek firmy chcą wracać na budowy
NDI, które zrezygnowało z budowy trasy A4, będzie remontować tory.
Oferta spółki NDI na rewitalizację torów z Chełmży do Grudządza opiewająca na 93,8 mln zł brutto została uznana na najkorzystniejszą, mimo że nie była najtańsza. Za 88,2 mln zł brutto inwestycje chciało zrealizować hiszpańskie Sando Budownictwo. Najdroższa złożona w tym przetargu oferta, warta 125,5 mln zł, należała do Budimeksu. Zlecone przez odpowiadającą za utrzymanie polskich torów spółkę PKP PLK prace to rewitalizacja części linii z Torunia do Malborka.
NDI dostało zlecenie od rządowej spółki, mimo że z jednego rządowego zlecenia już się nie wywiązało....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta