Dobra obsługa w oddziale nadal w cenie
Klienci instytucji spółdzielczych są najbardziej lojalni i zadowoleni z usług.
Osobiste wizyty w placówkach to nadal najistotniejsza z punktu widzenia klienta forma kontaktu ze swoim bankiem. Zadeklarowało ją 100 proc. respondentów posiadających rachunki w bankach spółdzielczych oraz klienci ING Banku Śląskiego (88,9 proc.), PKO BP (87,7 proc.) i Pekao (86,7 proc.) – wynika z badania Branch Brothers (Upright Group).
Najrzadziej odwiedzanie oddziałów deklarowali klienci Alior Banku (66,7 proc.) i mBanku (20,7...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta