Benhauer liczy na synergie z Integerem
Mój Biznes | Największe korporacje IT inwestują w programy do automatyzacji marketingu. Do światowej czołówki wdarł się produkt stworzony przez polską firmę.
– Po odejściu z korporacji szukałem pomysłu na własny biznes. Równocześnie, będąc przez lata związany z marketingiem, wiedziałem, że ten obszar funkcjonowania firmy wciąż nie doczekał się profesjonalnych narzędzi informatycznych wspierających jego funkcjonowanie. Zdecydowałem, że spróbuję sił właśnie na tym polu – tłumaczy Grzegorz Błażewicz, prezes Benhauera. W przeszłości odpowiadał m.in. za marketing w Comarchu, a potem, do 2008 r., kierował portalem Interia.pl.
Do czterech razy sztuka
Przedstawiciel krakowskiej spółki przyznaje, że pierwsze rozwiązania, które stworzył wspólnie z partnerem biznesowym (Konrad Pawlus, wiceprezes spółki odpowiedzialny za technologię), nie do końca odpowiadały potrzebom rynkowym i sprzedawały się gorzej od oczekiwań. W portfolio Benhauera pojawił się wówczas m.in. Jobmatch (internetowe narzędzie do rekrutacji) i Blober (marketing mobilny). Dopiero czwarty produkt, czyli SALESmanago, okazał się strzałem w dziesiątkę.
– To produkt do automatyzacji działań marketingowych. Zbiera informacje o użytkownikach stron internetowych....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta