Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podstawowe zasady rozwoju brandu bez dużego budżetu

03 marca 2014 | Dobra Firma

1. Określ i poznaj docelowych odbiorców

Przed planowaniem komunikacji marki warto określić, do kogo chcemy ją kierować – czy będą to mniej, czy też bardziej zamożni odbiorcy, a może ekokonsumenci? Warto pomyśleć o ich zwyczajach i upodobaniach – szukając informacji w swoim otoczeniu albo w internecie. Tak naprawdę warto od tego zacząć prace nad produktem czy usługą. Znając i rozumiejąc potencjalnych klientów, łatwiej potem wymyślić dobrą nazwę.

2. Zadbaj o dobrą nazwę

O ile wygląd logo czy strony internetowej możemy zmienić bez większych problemów, to nazwę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9778

Wydanie: 9778

Spis treści

Pierwsza strona

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Zamów abonament