Podstawowe zasady rozwoju brandu bez dużego budżetu
1. Określ i poznaj docelowych odbiorców
Przed planowaniem komunikacji marki warto określić, do kogo chcemy ją kierować – czy będą to mniej, czy też bardziej zamożni odbiorcy, a może ekokonsumenci? Warto pomyśleć o ich zwyczajach i upodobaniach – szukając informacji w swoim otoczeniu albo w internecie. Tak naprawdę warto od tego zacząć prace nad produktem czy usługą. Znając i rozumiejąc potencjalnych klientów, łatwiej potem wymyślić dobrą nazwę.
2. Zadbaj o dobrą nazwę
O ile wygląd logo czy strony internetowej możemy zmienić bez większych problemów, to nazwę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta