Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Podstawowe zasady rozwoju brandu bez dużego budżetu

03 marca 2014 | Dobra Firma

1. Określ i poznaj docelowych odbiorców

Przed planowaniem komunikacji marki warto określić, do kogo chcemy ją kierować – czy będą to mniej, czy też bardziej zamożni odbiorcy, a może ekokonsumenci? Warto pomyśleć o ich zwyczajach i upodobaniach – szukając informacji w swoim otoczeniu albo w internecie. Tak naprawdę warto od tego zacząć prace nad produktem czy usługą. Znając i rozumiejąc potencjalnych klientów, łatwiej potem wymyślić dobrą nazwę.

2. Zadbaj o dobrą nazwę

O ile wygląd logo czy strony internetowej możemy zmienić bez większych problemów, to nazwę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9778

Wydanie: 9778

Spis treści

Pierwsza strona

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Zamów abonament