Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna informacyjna 2.0

03 marca 2014 | Druga strona | Oskar Górzyński
Na Facebooku dobrze klikają się apele o bojkot rosyjskich firm
źródło: Rzeczpospolita
Na Facebooku dobrze klikają się apele o bojkot rosyjskich firm

Dziennikarze z całego świata dzielą się na bieżąco wszystkim, co widzą, z milionami internautów. Widzimy z bliska twarze przestraszonych ukraińskich żołnierzy w bazach okrążonych przez Rosjan. Obserwujemy też kolejne ruchy  rosyjskich wojsk przemieszczających się długimi kolumnami po Krymie. Lecz odbiorcy tych wiadomości – choć są z dala od akcji – nie są tylko postronnymi obserwatorami konfliktu. Też biorą udział w wojnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 9778

Wydanie: 9778

Spis treści

Pierwsza strona

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Zamów abonament