Pocztowy chce skusić młodszych klientów
Bank kończy prace nad nową strategią skierowaną do większej grupy docelowej.
– Poszerzamy grupę docelową o ludzi młodych z małych miejscowości, doprecyzowujemy segment klienta masowego i grupy nestorów oraz planujemy rozwój oferty finansowo-kurierskiej dla klientów e-commerce. W obszarze bankowości instytucjonalnej chcemy się skoncentrować na mikrofirmach, zmniejszając zaangażowanie w innych segmentach – mówi Szymon Midera, wiceprezes Banku Pocztowego.
Zarząd chce w kwietniu przedstawić zaktualizowaną strategię do akceptacji Rady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta