Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pocztowy chce skusić młodszych klientów

03 marca 2014 | Ekonomia i Rozwój
Przybywa klientów pocztowemu
źródło: Rzeczpospolita
Przybywa klientów pocztowemu

Bank kończy prace nad nową strategią skierowaną do większej grupy docelowej.

– Poszerzamy grupę docelową o ludzi młodych z małych miejscowości, doprecyzowujemy segment klienta masowego i grupy nestorów oraz planujemy rozwój oferty finansowo-kurierskiej dla klientów e-commerce. W obszarze bankowości instytucjonalnej chcemy się skoncentrować na mikrofirmach, zmniejszając zaangażowanie w innych segmentach – mówi Szymon Midera, wiceprezes Banku Pocztowego.

Zarząd chce w kwietniu przedstawić zaktualizowaną strategię do akceptacji Rady...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9778

Wydanie: 9778

Spis treści

Pierwsza strona

Międzynarodowe Targi Poznańskie

Zamów abonament