Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie firmy powinny wykorzystać potencjał tureckiej gospodarki.

05 marca 2014 | Ekonomia

Młodszym Polakom Turcja kojarzy się prawdopodobnie głównie z wakacjami i kebabami, nieco starszym być może również z przywożonymi z tego kraju przed laty kożuchami, swetrami i dżinsami. Niektórzy z rozrzewnieniem wspominają gumę Turbo, hit przełomu lat 80. i 90., nie wszyscy jednak wiedzą, że produkowała ją turecka firma Kent (istnieje do dziś, jednak gumy Turbo już nie produkuje).

Tymczasem Turcja to znacznie więcej niż ciepły klimat, smaczna kuchnia czy też prężnie działający przemysł tekstylny i spożywczy. Przypadająca na 2014 rok 600. rocznica nawiązania relacji dyplomatycznych między Polską a Turcją to dobra okazja, aby mówić o innych atutach tego kraju, o których dotąd...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9780

Wydanie: 9780

Spis treści
Zamów abonament