Polubiliśmy piwa z lemoniadą
Alkohol. W 2014 r. sprzedaż producenta Okocimia znów ma rosnąć szybciej od średniej rynkowej. Mają mu w tym pomóc m.in. nowe piwa smakowe.
– W tym roku sprzedaż piwa w Polsce ma szanse utrzymać się na poziomie ubiegłorocznym, a jej wartość może się zwiększyć o 1–2 proc. – powiedział Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, podczas wczorajszej konferencji prasowej.
Producent Okocimia chce wypaść lepiej niż konkurenci. Zakłada, że sprzeda w tym roku o 2–3 proc. piwa więcej niż w 2013 r. Wartość sprzedaży ma się zwiększyć o 4–5 proc.
W ubiegłym roku Polacy kupili 37,2 mln hl piwa – 2...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta