Podłączymy ople do internetu
Karl-Thomas Neumann | Wkrótce będziemy mieli dobre informacje dla Gliwic – mówi prezes GM Europe.
Na jakim etapie jest dziś odbudowa Opla?
Karl-Thomas Neumann: Od dwóch lat pracujemy już nad realizacją strategii 2020, czyli całkowitą odbudową marki i przywróceniem jej zyskowności. Ważne, że w tak trudnym i dla Opla, i dla rynku europejskiego czasie udało nam się utrzymać udziały rynkowe i znacznie ograniczyć straty. Najważniejsze jednak, że udało nam się zmienić sposób myślenia naszych pracowników, którzy nagle uwierzyli, że „to się da zrobić". W tej chwili współpracujemy bardzo blisko z dilerami, którzy także muszą uwierzyć, że mamy wspólną przyszłość. Prowadzimy także w Europie kampanię reklamową, której twarzą jest Claudia Schiffer. I wierzymy, że i to pomoże nam w zmianie podejścia konsumentów do marki.
Zamierzamy też od roku 2015 wszystkie nasze samochody podłączyć do internetu. To nie będzie opcja, ale standard. Myślę, że będzie to przełom, tak jak było w roku 1989, kiedy zdecydowaliśmy się na założenie katalizatorów we wszystkich naszych autach. I nie mam wątpliwości, że tak jak wtedy, tak i teraz szybko znajdziemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta