Polski komunikator podbija świat
Z produktu Livechat Software korzysta już ponad 7 tysięcy firm z kilkudziesięciu państw, w tym takie tuzy jak Orange, Bosch czy Air Asia.
dariusz wolak
Niewiele polskich przedsiębiorstw może się pochwalić tym, że ich produkty zaliczane są do światowej czołówki w swojej kategorii. Ta sztuka udała się wrocławskiej spółce Livechat Software, która produkuje oprogramowanie klasy live chat.
Aplikacje tego typu, czyli popularne komunikatory, mają za zadanie wspierać sprzedaż. – Doskonale ułatwiają też komunikację klienta czy partnera biznesowego z firmą – mówi Mariusz Ciepły, prezes i współzałożyciel Livechat Software.
Aplikacja jest sprzedawana w modelu zdalnym, czyli przez internet (SaaS – software as a service). Jej instalacja na stronie internetowej jest prosta i nie wymaga długotrwałych wdrożeń ani posiadania infrastruktury informatycznej lub dużego, własnego działu IT. Klienci płacą za używanie rozwiązania comiesięczny abonament. W przypadku polskiej firmy minimalny wynosi 36 dolarów. Średnio każdy z klientów płaci jednak co miesiąc 80 dolarów. Aplikacja ma również wersję mobilną. – To popularne rozwiązanie w szczególności wśród niewielkich firm – zauważa Ciepły.
Miejsce na podium
Kierowana...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta