Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Muzyka od operatora

23 grudnia 2015 | Ekonomia
W tym roku na Open’erze było 185 tys. osób. OWF  w ciągu ośmiu lat zgromadził blisko pół miliona widzów,  przed którymi zagrało ponad 120 artystów
źródło: materiały prasowe
W tym roku na Open’erze było 185 tys. osób. OWF w ciągu ośmiu lat zgromadził blisko pół miliona widzów, przed którymi zagrało ponad 120 artystów

Szukając źródeł przychodów, sieci telekomunikacyjne wchodzą na rockową scenę.

Materiał przygotowany przy współpracy z Orange Polska

W nowym roku fanów muzyki rozrywkowej czekają przynajmniej dwa istotne wydarzenia o charakterze masowym. Chodzi o odbywający się zwykle późną wiosną Orange Warsaw Festival oraz umieszczony w kalendarzu nieco później – otwierający wakacje – gdyński Open'er. W przyszłym roku głównym sponsorem także tego cyklu koncertów pod gołym niebem będzie Orange Polska.

Festiwal jako część strategii

Dlaczego operator telekomunikacyjny zostaje partnerem takich wydarzeń, jak festiwale muzyczne? Czy i jaki związek mają one z budowaniem pozycji marki innowacyjnej technologicznie?

– Od 2008 roku współtworzymy Orange Warsaw Festival, a decyzja o rozpoczęciu współpracy z Alter Art (wcześniej OWF organizowała firma Rochstar Events – red.) wzmacnia i poszerza zaangażowanie naszej marki w sponsoring muzyki. Orange Polska staje się sponsorem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10328

Wydanie: 10328

Spis treści
Zamów abonament