Kwiecień przyniósł odbicie sprzedaży odzieżowych firm
Po rozczarowującym I kw. przyspieszył wzrost przychodów odzieżowego LPP i obuwniczego CCC.
Brak zimowej aury w styczniu i lutym oraz wypadające w marcu Święta Wielkanocne przyniosły firmom odzieżowym i obuwniczym niższą sprzedaż, niż oczekiwały. Ale kwietniowe wyniki dwóch największych polskich firm w tej branży – odzieżowego LPP i obuwniczego CCC – pokazują, że branża wraca do wysokich zwyżek sprzedaży.
Skonsolidowane przychody CCC w kwietniu wzrosły o 42 proc., do 306 mln zł, w tym sklepy stacjonarne przyniosły 269 mln zł (+30 proc.).
– CCC zanotowało dobrą sprzedaż, szczególnie że prawdopodobnie nie została...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta