Oporni na cyberzagrożenia
Banki coraz częściej ostrzegają swoich klientów przed nowymi atakami na e-bankowość.
Monika Krześniak-sajewicz
– Trzeba pamiętać, że zdecydowana większość ataków jest wycelowana w klienta, a nie w dobrze strzeżone i monitorowane systemy banku – podkreśla Magdalena Popik, ekspert ds. komunikacji cyfrowej Raiffeisen Polbanku.
Problem polega na tym, że użytkownicy bankowości elektronicznej nie czytają ostrzeżeń i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa.
Media społecznościowe skuteczniejsze
Dlatego banki muszą sięgać po nowe i skuteczniejsze formy komunikacji, głównie media społecznościowe.
– Najskuteczniejsze pod kątem szybkości dotarcia i zasięgu są komunikaty zamieszczane w mediach społecznościowych na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta