Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

19 grudnia 2017 | Druga strona
W tym roku polski rynek reklamy będzie wart o 2 proc. więcej niż w ubiegłym – wynika z danych agencji Zenith. Minimalnie (o 0,2 proc.) spadną w Polsce wpływy z reklamy telewizyjnej, która stanowi ok. połowy rynku. W kolejnych latach ten trend ma się pogłębiać.
źródło: Rzeczpospolita
W tym roku polski rynek reklamy będzie wart o 2 proc. więcej niż w ubiegłym – wynika z danych agencji Zenith. Minimalnie (o 0,2 proc.) spadną w Polsce wpływy z reklamy telewizyjnej, która stanowi ok. połowy rynku. W kolejnych latach ten trend ma się pogłębiać.

Wydanie: 10932

Wydanie: 10932

Spis treści
Zamów abonament