Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyciąganie, sprzedawanie

06 grudnia 1997 | Kraj | BM

Z mnogości programów telewidzowie chcą oglądać tylko niektóre

Przyciąganie, sprzedawanie

BEATA MODRZEJEWSKA

Codziennie po polsku nadaje program szesnaście stacji telewizyjnych. Wkrótce będzie ich jeszcze więcej. Z tej mnogości programów telewidzowie chcą oglądać tylko niektóre.

-- Im gorsza telewizja, tym więcej widzów -- mówi Jakub Bierzyński, dyrektor agencji Optimum Media. -- Tym popularniejsza, im bardziej szmatława. Dowodzi tego fakt, że Polsat cieszy się coraz większą popularnością.

-- Telewizja wygrywa z innymi środkami przekazu właśnie dlatego, że jest audiowizualna, można do niej dotrzeć, nie ruszając się z domu, a jej oferta jest szeroka i zróżnicowana. Każdy może sobie coś wybrać. To ostatnie jest raczej teorią -- zaznacza profesor Maryla Hopfinger z Instytutu Badań Literackich, która m. in. zajmuje się kulturą audiowizualną. -- Na przykład programy, które najchętniej bym obejrzała, pojawiają się w telewizji koło północy. Nie każdy może sobie pozwolić, by tkwić przed tym pudłem do późnych godzin nocnych.

Układ

Przez lata dominowała w Polsce telewizja państwowa. Samochwalcze afisze porozklejane na ulicach miast głoszące "TVP od 45 lat najlepsza" śmieszą, jeśli przypomnimy sobie, że 45 lat temu telewizja nie miała żadnego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1249

Spis treści
Zamów abonament