Artman – już wkrótce nowa marka odzieżowa i większa sieć handlowa
W tym roku krakowska spółka odzieżowa Artman zamierza wprowadzić na rynek nową markę, adresowaną do osób nieco starszych niż obecna oferta dla młodzieży, sygnowana House. W planach przedsiębiorstwa jest też znaczne powiększenie sieci sklepów firmowych.
W połowie roku Artman otworzy pierwsze salony z odzieżą nowej marki, tym razem dla osób w wieku 25- 35 lat. Nie rezygnuje przy tym z uruchamiania kolejnych placówek z ubiorami House.
W ciągu trzech lat liczba punktów firmowych firmy ma wzrosnąć ze 188 do 400. Część z nich otwartych zostanie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie dotychczas firma uruchomiła ponad 70 swoich sklepów W zeszłym roku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta