Telewizyjna reklama staje się coraz droższa
Będzie drożej – z tym muszą się liczyć ci, którzy w tym roku będą promować się w telewizji. Podwyżki cen już zapowiedziały największe stacje. W 2008 roku będą też zmieniać politykę sprzedaży reklam tak, by zabezpieczyć sobie wysokie wpływy mimo spadku udziału w widowni
Najbardziej wzrosną ceny w Polsacie, który w minionym roku jako jedyna z dużych telewizji mógł się pochwalić wzrostem oglądalności.
– Realna podwyżka wyniesie 20 – 25 proc. – ocenia Stanisław Janowski, dyrektor spółki Polsat Media, która sprzedaje czas reklamowy w Polsacie i TV 4.
Tylko niewiele mniejsze podwyżki cen czekają klientów Telewizji Polskiej.
– Dla każdego medium najważniejszym celem jest podwyższenie cen po rabatach. Naszym jest sprzedaż czasu antenowego po cenie minimum o 15 procent wyższej niż w 2007 roku – mówi Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy TVP.
W Polsacie o 25 proc. i więcej mogą podrożeć reklamy w najgorętszych miesiącach w telewizji, czyli w maju, czerwcu i październiku. TVN, która przez kilka miesięcy ubiegłego roku nie była w stanie wyemitować wszystkich zamówionych reklam,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta