Telekomunikacja: moda na małe i średnie firmy
W ubiegłym roku wartość przejęć na polskim rynku telekomunikacyjnym przekroczyła 800 mln złotych. To dużo mniej od około 3 mld złotych rok wcześniej.
W ubiegłym roku w modzie były raczej przejęcia małych i średnich firm. Zaś w 2006 r. mieliśmy na przykład wielki giełdowy debiut Multimedia Polska (804 mln zł) oraz sprzedaż przez Elektrim – w ogniu sporów sądowych – udziałów Polskiej Telefonii Cyfrowej niemieckiemu Deutsche Telekom za 600 mln euro.
Wartość większości transakcji nie przekraczała 50 mln zł. Rynek telekomunikacyjny w coraz większym stopniu staje się polem dla dużych graczy i wiele mniejszych podmiotów skorzystało z koniunktury‚ aby się dobrze sprzedać. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta