Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spór o media publiczne

07 stycznia 2008 | Ekonomia | Jakub Bierzyński

Jan Polkowski zarzuca mi wielokrotne mijanie się z prawdą. A jaka jest prawda? – pisze prezes OmniCom Group

Z przyjemnością przeczytałem polemiczny artykuł Jana Polkowskiego zamieszczony w „Rz” 27.12.2007 „Media publiczne – osłabić czy zniszczyć?”. Autor w tytule raczył twórczo zinterpretować moje poglądy głoszone na łamach tej gazety, a dotyczące finansowania i realizacji misji w telewizji publicznej. Przyjemność ta płynie, po pierwsze, z oczywistego faktu, że wywołanie polemiki jest celem każdego, tym bardziej „drapieżnego” felietonisty. Za polemikę Polkowskiemu dziękuję. Po drugie z satysfakcją przeczytałem artykuł Polkowskiego, gdyż lepiej niż ktokolwiek przedtem obnażył w nim miałkość argumentów obrońców status quo.

Autor zarzuca mi wielokrotne mijanie się z prawdą w obrazie realizacji misji publicznej, jaki przedstawiam w swoich felietonach. Odpiera mój fundamentalny zarzut, że programy mające znamiona realizacji misji publicznej pojawiają się w TVP rzadko i nieznacznie częściej niż na antenach telewizji komercyjnych.

Na samych tylko antenach ogólnopolskich, dostępnych poza sieciami kablowymi, TVP nadaje kilkanaście programów o profilu edukacyjnym („Budzik”, „Domisie”, „Jedyneczka”, „Kuchcikowo”, „Ziarno”, „Teleranek”, „Moliki książkowe”, „Dokumenty edukacyjne”, „Laboratorium”, „Zwierzowiec”, „Kandydat”, „Na czym dziś gramy”, „Nieuczesana historia rocka”, „Zagrajmy, zatańczmy”). Tak wygląda rzekome „praktycznie nic”. Otóż tak, właśnie tak wygląda praktycznie nic. Wymienione...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7906

Spis treści

Ekonomia

Artman – już wkrótce nowa marka odzieżowa i większa sieć handlowa
Bruksela chce, by wielkie koncerny energetyczne sprzedały swoje sieci
Chiny: reklamą w korupcję
Co robić z rosnącą inflacją?
Cypr i Malta z euro
Cytat dnia
Człowiek, który wywindował ceny ropy
Groźne rosomaki, kraby i langusty
Im wyższe zarobki, tym więcej mieszkań
Indeksy spadają, lecz nie wszyscy tracą
Informacje ze spółek - od 31 grudnia 2007 do 4 stycznia 2008
Inwestorzy z dużą niepewnością spoglądają na najbliższe miesiące
Kalendarium gospodarcze
Kolejna nadzieja na tanie polskie drogi
Komfort zmienia nazwę i planuje debiut
Koszalin chce miejskich stacji paliw
Liczba dnia: 232 tys. przetargów i zleceń
Miasta potrzebują dużo kapitału
Multikino na giełdę
Negocjacje w Budryku mogą być wznowione
Niepewne perspektywy dla aut
Niższe przychody
Nowy dyrektor w „Gazecie Prawnej”
Oferta Niemców w Słowenii
Optymizm biznesu
Piłkarze idą na GPW
Projekt terminalu LNG za 26 mln zł
Przeciw błędom urzędów
Przyspieszenie drogowe
Ratunek dla Naftogazu
Rośnie ruch lotniczy
Rumunia kupuje dania Frosty
Rynek pracy dla Polaków
Spór o media publiczne
Telekomunikacja: moda na małe i średnie firmy
Telewizyjna reklama staje się coraz droższa
Time został spółką akcyjną
Trudna droga do innowacji
Trzej nowi prokurenci w PGNiG
W polskim Internecie gwałtownie przybyło sklepów, klientów i pieniędzy
Wielkie koncerny energetyczne bronią swoich pozycji
Wieści z USA nie służą polskim akcjom
Zmiany w Canal+ Cyfrowy
Zmiany we władzach Presspubliki

Poradnik Prawny: Kto otrzyma wcześniejsze emerytury

Zamów abonament