Niepowtarzalny styl wnętrza
Niemiecki SUV ma wygodne wnętrze i dobrze jeździ po szosach, ale w teren lepiej się nim nie zapuszczać
Dopiero w tym roku Volkswagenowi udało się wprowadzić do sprzedaży konkurenta małych japońskich SUV-ów. Opóźnienie niemieckiego koncernu tym bardziej dziwi, że Volkswagen od wielu lat miał opracowane systemy napędu na obie osie, które były stosowane m.in. w modelach Golf Syncro. A tiguan wykorzystuje wiele elementów podwozia właśnie z golfa i minivana touran.
Niezależne zawieszenie wszystkich kół znane z kompaktowych modeli zostało zaadaptowane dla potrzeb cięższego tiguana. Auto przyjemnie prowadzi się po szosach – nawet tych nie najrówniejszych. Zawieszenie jest ciche, co częściowo wynika z zastosowania wysokich opon o rozmiarze 215/65 R 16, które skutecznie pochłaniają drobne nierówności. Natomiast w trudniejszy teren tiguan nawet z napędem na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta